Monday 9 January 2012

rase cam bodoh !!

2,3 hari nie timbul rasa pelik jew dalam mind n hati aku ... tak tau la knp ??
tapi aku rasa cam aku ALONE ...
tapi mmg salah aku gak sebab aku yg mula menjauh dari ko KAWAN ...
kalo diikutkan dah dekat 4 bulan aku mula menjauh dari kamu semua KAWAN ... apalah pandangan ko terhadap aku erk ... sorry aku harap ko boleh lagi maafkan aku ... cam ner erk aku nak berbaik semula dengan korang erk ... korang mesti ingat aku jahat kunk ... wey sorry ...aku sayang awok mum :( 

tehah**ato**kuyah
asya**yaya**sasa
jaja**nyoh**eyda
**zack**

2 comments:

  1. mane ade la ato ey.. aku lex lex jela..
    seme org bz dgn hal masing2.. aku pun same. xbz pun tp taw lah aku ni klau x arap ke mok pok, kwn2 jela hok mari akut aku. lau adop piye akut. bertape dlm umh jela. aku pun mtak maaf jgk sbb lame gile dh x g lpak kedai mu. mu knl aku kan. xpe t asya balik insyaALLAH aku sape :)

    ReplyDelete
  2. ya thank cuz fham ato .. tapi sedih gop sbb kiter jarang lening :(

    ReplyDelete