Sunday 1 April 2012

kakak ooo kakak

saya nie kakak yang adil ke????? meh sini biar saya jawab hahahhahah tentulah tidak!!!!!!!! kenapa sebab saya rasa saya seorang kakak yang pilih kasih , busuk hati , plastik , tegas tentulah tidak , an matured dan banyak lagi la .... adik saya tak ramai cuma lam lingkungan 10++ jew hahaha tak banyak kan .... weyyy camner nie ???? saya nak jadi yang terbaik ! tapi saya tak mampu!! mmg btol pun carta hati saya berubah hahhah.. dulu adik yang tua tu first skang ?? jeng jeng jeng berubah tu ......saya sayang semua tapi ..... knp berubah cam nie errrrr........ dua tiga hari saya rasa cam say kehilangan 2 3 oam adik saya mgkin salah saya sendiri kot!!!!!!! kot la kan ....knpa saya sayang dia lebih ??? knp yang lain saya layan macam hambar jew ???? saya nak jadi adil!!!!!!!!!!!! ermmmm pening nie ... saya rasa saya dah bnyak mengarut dah nie nasib baik tak mencarut ag kan hahhahahaha (tag line blog dulu)... ok la saya nak stop dah nie sebab takut jew kuar cter yang pelik2 nanti .. 

dengan ini saya NUR AISHAH SYAFIRA BT DARMILUS ingin membuat pengakuan jelas dan rasmi .. mmg betol saya sayang encik (love t) lebih dari adik2 yang lain tapi saya berjanji tak kan mensia sia kan adik2 yang lain ...dan insyaAllah saya akan cuba membuat keadaan menjadiadil dan saksama ... saya cube jew kalo tak menjadi tu sory ok ... saya sayang semua adik saya .. harap ikan paus di dunia ini tak pupus buat selama lamanya . Amin . =3

No comments:

Post a Comment