Tuesday 13 November 2012

HEARTACHE



ini sebenarnya tajuk lagu ftisland .. aku dah tiga hari asyik dengar lagu nie jew .. aku tak tahu la knp tapi lagu nie mcm  menarik aku tuk mendengarnya ...maksud lagu nie mendalam .. nak kata aku faham pun sebenarnya aku tak faham jugak .. aku sediri tengah mencari cari apakah erti CINTA dan SAYANG .. aku pun sedang mencari knp adanya dua perkataan nie ..kenapa kehidupan nie sangat menyulitkan , aku juga ingin mengenali erti sayang seperti meraka yg mengetahui erti perkataan ini ... mesti seronok kan kalo kita dpat tahu isi hati seseorg sebab dengar cara itu mungkin aku dapat mengambarkan erti sayang nie kan .. kan best kalo kita mmg dah boleh baca isi hati seseorg ... hidup mmg sulit kan ditambahkan lagi dengan soal hati !!! oooh shit.... aku mungkin sudah terjatuh dan terhantuk tapi aku harus bangun untuk menceriakan nya .. aku harus lakukan .. ''cemburu tanda sayang'' dua perkataan ini berkaitan kew tapi mengapa ???

No comments:

Post a Comment