Sunday 3 April 2011

cakak ganu vs cakap kl

ganu...:mung nok gie mane?
kl.......:ko nak pergi mana?

ganu...:rezab aku ngan awok mung.
kl.......:geram tol la ngan korang nie .

ganu...:mung nok makang orp?
kl.......:ko nak makan tak?

ganu...:berape gop nombor tepung mung ?
kl.......:number phone ko berape ek?

ganu...:mung duk mane?
kl.......:ko stay mana?

ganu...:mung anok piyer?
kl.......:ko anak siapa?

ganu...:nama mung piyer?
kl.......:siapa nama ko?

ganu...:bengong natang nie.
kl.......:bangang tol la ko nie.

ganu...:awok mung gie lu ekgie aku ikut
kl.......:korang gerak lu nanti gua follow

ganu...:bakpe mung nyibuk
kl.......:ko nie busy body tol la

ganu...:cakak
kl.......:cakap

ganu...:mung
kl......:awak @ korang



p/s:jom blaja cakak ganu ....



No comments:

Post a Comment