Thursday 21 April 2011

LoVe oR No LoVe???

skang nie pukul 3.33pm ... difikiran aku skang nie hanya ader satu nama jew abdul hakim... kenapa aku rindu sangat kat dia dia nie......... biase nya aku rindu jugak tapi tak de la samapai cam nie .. nie cam dah nak meroyan dah rasenya nie ......mgkin sebab semlm dia dtg tapi dia tak singgah kat kedai ak..takkan dia merajuk lagi pasal tak nak belikan dia kasut pekwin tu... wey abdul haim aku rindu ko sangat nie ...mintak2 la ko datang kat kdai aku ptg nie bleh tgok muka ko pun jadilah ....bleh gak lpas rindu org cakap ...tapi kan kalo dengar suara dan dapa berborak ngan ko sekali lg best huhuhuhu .... abdul hakim aku rindu dan sayng ko sangat2 tak penah aku buat perangai cam gnie tau..........aku rindu sayang abdul hakim <3<3<3

No comments:

Post a Comment