Saturday 2 April 2011

ekin i luv u so much..<3<3
tak de ke jantan cam nie kat malaysia ... aku nak g ngorat nie (mengatal)..
dari ak darjh 2 lg aku dah minat ko ekin.. semua cter yg ko blakon aku mesti tgok wal hal dah 7 kali tgok mesti nak tgok gak ... ko membuatkan aku jadi tak keruan hahhahah.........
yamapi ko membuatkan aku jadi gila ...gila kan ko .... fisrt time ak tgok ko lam drama bersiri kurosagiterus terpikat....lagu yang ko nyanyi(daite senorita) pernah jadi ringtones my sayang selama tiga bulan hihihi(tapi kini my sayang dah takde huhu)YAMASHITA TOMASHIHA aku suka tgok muka ko ...<3 u muahhh.....
nie lagi sorg manusia yang aku minat cuz muka dia kalo tgok kan serious gler cam nak marah orang pun ader tapi kalo senyum @buat muka manje2 kiut giler geram ak nengok kalo boleh nak g cubit pipi dia nak kiss2 dahi dia .... serious laki cam nie kalo dapat mmg ak dah tak bg kuar rumah nak kurung jew lam bilik ... biar aku jew yg boleh dekat ngan dia........shun oguri i really like u ..i luv u ... <3<3 
shun u r the tops in my heart ...
nie lelaki yang paling kiut yang pernah aku tgok mr kamenashi kazuya ..aku minat tgok muka dia tak kira la watak ape yang dia berlakon ... dia mmg kawaiiiiiiiiiiiiiii.........kame will u mary me hihihi...<3<3


P/s: lelaki2 yang kat atas nie membuat kan aku gembira walau aku dalam kesedihan .....mama sya nak g jepun ngan china skang jugok ...:):):)   

No comments:

Post a Comment