Thursday 27 September 2012

cerita ...


  • ANTARA 2 DARJAT                                                                                                                                      zaman sekarang nie still lagi citer cam nie , pening aku .. citer nie terjadi sebab kebanyakkan remaja gilakan tuk menjadi famous ... penting kew famous tuh.. haiiih . cerita bermula 3....2....1..... hey kau saper ??.. ermm saya eca .. ooo kenapa awak selalu RT tweet saya .. saya nak kawan ngan awak la , tak boleh kew... eh kau nak kawan ngan aku kew , ko dtg kat mcG nie naik apa... saya datang naik bas bandar ,seronok .. kau naik bas bandar jew eeeewww kau tak layak la nak kawan ngan aku ...opss dengan muker selambanya si eca tu berkata well hello ko kata aku tak layak dengan kau kenapa , sebab aku naik bas bandar, aku tau la ko anak datuk tutttss tapi kekayaan sebenar ko tu datang nya dari ayah ko , ko sedar tak , ooo ko dtg mcG naik audi TT , tapi tu sebenarnya ayah ko yang belikan kan ?? minyak pun ko mintak dengan ayah ko kan , aku rase aku yang sepatutnya cakap yang ko tak layak kawan dengan aku sebab sekurang kurangnya aku naik bas dengan duit yang aku kumpul sendiri , bukan mengharapkan orang ... eh tolong malu la skit .. lepas ayah ko mati nanti sapa la yang bayarkan kereta kat ko yew.. kawan2 kaya ko tu .. diorang pu lebih kurang ko jew .. manjew n suka mintak ngan mak bapak ...lepas ayah ko mati nanti mungkin la dalam masa setahun ko mampu lagi nak pakai kereta ko yang mahal tu , tapi lepas dr tu ko rase ko mampu kew ..dengan keadaan ko yang angkuh dan bongkah mcm nie aku tak rasa ko mampu la bro..well satu lagi tuk penngetahuan ko hari nie jew baru aku naik bas kereta aku masuk workshop .. ermm sebab ko dah tunjuk kereta ko tu audi TT meh sini nak cakap skit aku tak la pakai kereta mahal tapi kereta aku 8sr jew ...tak pe minggu depan ko dtg mcG lagi kan .. just wait n see ok .. ermm last words from me to you , anak orang kaya sepatutnya jgn berlagak ko sepatutnya jadi contoh yang baik la ... ermmm aku geli la nak kawan dengan ko double eeewww to you ... fucking perfect tapi harta mak bapak .. nasib ayah aku tak didik aku jadi cam ko .. nasib aku diasuh tuk jadi tidak sombong ,dengan kekayaan yang aku menumpang dengan dia selama nie ..... :P 
p/s: cerita ie adalah rekaan semata .. sebab boring yang melampau jadi inilah yang terjadi hihihi

No comments:

Post a Comment