Wednesday 19 September 2012

perlukah gembira pada sesuatu yang tak pasti

patut kew seorang perempuan itu bergembira apabila seorang lelaki itu menyatakan dia suka @ cinta terhadap perempuan itu ... sedangkan perempuan itu sendiri tidak mengentahui hati sebenar lelaki tersebut ?? perlukah bergembira pada yang belum pasti mmg sesuai dijadikan tajuk untuk kali nie ... seriously saya seorang yang mudah perasan (syok sendiri) ... persoalan ini timbul bila hati saya merasa kesunyian dikala saya berada ditengah-tengah ombak kawan , keluarga dan teman sejati .. tapi saya sendiri tidak mempunyai kekuatan untuk menyatakan @ bertanyakan hal ini dengan mereka ... sejujurnya saya mmg suka mendapat luahan perasaan tetapi saya sendiri takut akan luahan itu .. adakah ia benar?? adakah ia jenaka ?? adakah ia sesuatu permainan zaman sekarang ini... kenapa kaki saya takut untuk berganjak ke langkah yang baru ??
banyak nya persoalan malam .. adkah ini semua boleh dikaitan dengan cinta ??? ''cinta'' apakah sebenarnya maksud disebalik lima huruf ini ... adakah saya akan mendapatkan cinta saya ... saya seperti 'katak dibawah tempurung' ... ermmmmmmmmm saya sangat keliru dengan keadaan saya ,cinta,hidup dan masa hadapan ... saya sangat takut tuk berganjak ... tapi... sampai bilakah saya mampu untuk hidup macam ini .... hati dan perasaan saya sekarang boleh diibaratkan seperti permainan diri... bolehkah saya mendapat cinta yang saya inginkan seperti di layar perak .. mungkin cinta itu hanya hiburan bagi mereka yang tak layak mendapatkannya , bagi menghiburkan hati dengan berangan diri bercinta seperti ''love air'' .... ermmm rumitnya kalau ingin berbicara mengenai hati kan .... 


p/s: ajarkan saya maksud cinta ?? adakah ia sama dengan sayang @ suka ?? kenapa ia sangat rumit ??


this my situation right now :( ... 

maybe this situation happen 
because .....

many thing in my minds right now... 
i'm totally scared with ''cinta''



No comments:

Post a Comment