Monday 10 September 2012

lelaki idaman saya ... mungkin ???

salam and hai  hihihi tak tau la knp ?? arinie bersemangat giler nak update blog .. teruja yang teramat ... nak kata ada isi yang nak di update kan emmmm jujurnya mmg tak de .. mmg lama gila tak update blog nie kan dah berhabuk dah pun .. well hai pembaca (kalo ada orang sudi baca la yew :P) .. nak mula mcm mana nie yew ?? isi tak de .. tapi minds nie sibuk jew suruh update kan .. nak cerita apa ekk ??? ermm citer pasal mengarut pun tak pe la .. my dream boys hihihih malu la plak bila dah tulis nie hihihii.. ok la saya sangat suka pada lelaki yang pandai mengeluarkan kata-kata .. ermm lebih senang yang pandai merayu la .. perempuan mana yang tak giler dengan type lelaki mcm nie kan :p ye la boleh dikatakan 67% lelaki zaman moden nie kurang pandai tuk mengeluarkan kata-kata .... hhihihhihi saya ada ramai kawan lelaki (betul ramai gile) banyak juga type yang mcm nie :) ada jugak la yang berjaya membuat saya tertarik dengan sifat diorang yang mcm nie ... tapi sampai ke harinie saya still single hahaha .. kenapa? entahla ... mereka mmg buat saya selesa dengan mereka ..tapi bila semakin selasa saya ada rasa kurang selesa la plak .. otak asyik fikir negatif jew hahahha contohnya .. macam mana kalo saya couple dengan diaorang ?? diorang akan layan saya sama jew kew .. lebih kew.. kurang kew ... hihihihihi tapi ''sweet talker '' mmg salah satu type yang saya suker ... (mmg saya tak malu kan :p) type kedua  yang saya suka adalah daya penglihtan diorang masa melihta kita hahhaa tenungan lelaki nie mmg mampu membuat kan wanita cairrrrr apatah lagi kalo lelaki tenung kita dengan tajam seperti menjampikan sesuatu agar kita tak berpaling apabila mereka melihat kita ermmm i'm melting .. mmg cair la kalo ada lelaki yang buat cam nie kat saya ooooooooo bila agaknya bnde mcm nie nak berlaku ....
ermm tgok gambar kata atas nie seksi kan mata dia .. mata dia mengeluarkan pelbagai misteri ... oh my .. saya dah lama mengidamkan lelaki yang mcm nie :p ... perempuan manalah yang sanggup alihkan pandangannya apabila ditenung oleh lelaki mcm tu ........ boleh jadi patung-patung perempuan kalau mcm nie .. so sexy eyes hihihihhihi ......... type ketiga uiiiishh bnyak nya ermm lain kali la plak yew ... sebab saya nie semakin dilayan semakin merapu hihiihihihih ... darjah kegatalan akn meningkat ... bnyak sangat type saya nak tapi kalau tak ada jodoh nak buat mcm jugak kan hihiihihhih .. insyaAllah lain kali saya akan update lagi type-type lelaki yang menjadi idaman saya dan mungkin perempuan diluar sana :)  saya tinggal kan dengan 
LOVE&PEACE 
:p




p/s : kalau bnyak sangat salah ejaan tu (TYPO) sorry la yew :) 


No comments:

Post a Comment